Cape optifine non recue

Fermé
sahi69 Messages postés 2 Date d'inscription mardi 17 juillet 2018 Statut Membre Dernière intervention 17 juillet 2018 - 17 juil. 2018 à 14:48
 Sahi69 - 17 juil. 2018 à 15:16
Bonjour,
Je viens de faire un don a optifine et je n'ai toujours pas reçue cette cape, pas d'email...
Sachant que cela fait peu de temps que je viens de le faire.
Je veux savoir si il y a un délai d'attente? Et si c'est normal ou non?

Merci d'avance a vos réponses.

1 réponse

sahi69 Messages postés 2 Date d'inscription mardi 17 juillet 2018 Statut Membre Dernière intervention 17 juillet 2018
17 juil. 2018 à 14:55
Je viens de recevoir cette email de paymentwall et je ne comprends pas pourquoi il a été refusé ... :
Dear customer,
We would like to inform you that Paymentwall has detected suspicious activity in your account which was the reason for your current charge to be declined. Please note we have issued a refund on your transaction and it may take up to 10 business days for the funds to appear back on your bank statement
Product
Price
10 Donation points
US $10.00
In order to successfully verify your account and continue using our services, please submit the following documents:
Valid identification document (e.g. driver's license, passport, etc.)
Please provide us with the photo captured copies of your valid identification document e.g. Passport Driver's License (front and back) or National ID card (front and back) with all details clearly visible, including all four edges
CC Copy
Please submit copies of the front and back sides of the Credit Card used for your recent purchase (Mastercard ending in 2851). Please make sure that the first 6 and last 4 digits on the card are visible. You can blank out the rest and the 3 digit security code (CVV/CVC) on the back of the card. Please, be aware that in case you have used multiple cards to purchase, you have to provide us with copies for these additional cards.
You can attach the document(s) in your reply to this inquiry in picture format (JPEG). Please make sure each attached file does not exceed 10MB in size.
Please accept our sincere apologies for any inconveniences this may have caused you. We appreciate your patience and we are thankful for your cooperation regarding this matter.
Kind regards,
Paymentwall Team
0
Pinzou76 Messages postés 609 Date d'inscription dimanche 17 septembre 2017 Statut Membre Dernière intervention 25 février 2019 190
17 juil. 2018 à 15:05
Attention c'est une arnaque !!! Personne ne vous demandera de photos de votre carte bleue !!!
Ne répondez surtout pas
0
Je sais bien mais j'étais pourtant sur le bon site .
0