SDFix: Version 1.112
Run by OMA A BITCH on 30/10/2007 at 00:19
Microsoft Windows XP [version 5.1.2600]
Running From: C:\SDFix
Safe Mode:
Checking Services:
Restoring Windows Registry Values
Restoring Windows Default Hosts File
Rebooting...
Normal Mode:
Checking Files:
No Trojan Files Found
Removing Temp Files...
ADS Check:
C:\WINDOWS
No streams found.
C:\WINDOWS\system32
No streams found.
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
No streams found.
C:\WINDOWS\system32\ntoskrnl.exe
No streams found.
Final Check:
Remaining Services:
------------------
Authorized Application Key Export:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\authorizedapplications\list]
"%windir%\\system32\\sessmgr.exe"="%windir%\\system32\\sessmgr.exe:*:enabled:@xpsp2res.dll,-22019"
"C:\\Program Files\\Messenger\\msmsgs.exe"="C:\\Program Files\\Messenger\\msmsgs.exe:*:Disabled:Windows Messenger"
"C:\\WINDOWS\\system32\\rundll32.exe"="C:\\WINDOWS\\system32\\rundll32.exe:*:Enabled:Ex‚cuter une DLL en tant qu'application"
"C:\\Program Files\\AOL 9.0a\\waol.exe"="C:\\Program Files\\AOL 9.0a\\waol.exe:*:Enabled:AOL 9.0a"
"C:\\Program Files\\eMule\\emule.exe"="C:\\Program Files\\eMule\\emule.exe:*:Enabled:eMule"
"C:\\NAT Manager\\natmgr.exe"="C:\\NAT Manager\\natmgr.exe:*:Enabled:SpeedTouch NAT manager"
"C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\TopSpeed\\3.0\\aoltpsd3.exe"="C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\TopSpeed\\3.0\\aoltpsd3.exe:*:Enabled:AOL TopSpeed"
"C:\\Program Files\\AOL 9.0b\\aol.exe"="C:\\Program Files\\AOL 9.0b\\aol.exe:*:Enabled:AOL 9.0"
"C:\\Program Files\\AOL 9.0b\\waol.exe"="C:\\Program Files\\AOL 9.0b\\waol.exe:*:Enabled:AOL"
"C:\\Program Files\\AOL 9.0c\\waol.exe"="C:\\Program Files\\AOL 9.0c\\waol.exe:*:Enabled:AOL"
"C:\\WINDOWS\\Temp\\NavBrowser.exe"="C:\\WINDOWS\\Temp\\NavBrowser.exe:*:Enabled:NAVBrowser"
"C:\\Program Files\\AOL 9.0d\\waol.exe"="C:\\Program Files\\AOL 9.0d\\waol.exe:*:Enabled:AOL"
"C:\\Program Files\\AOL 9.0\\waol.exe"="C:\\Program Files\\AOL 9.0\\waol.exe:*:Enabled:AOL 9.0"
"C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\Loader\\aolload.exe"="C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\Loader\\aolload.exe:*:Enabled:AOL Loader"
"C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\1140209924\\ee\\aolsoftware.exe"="C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\1140209924\\ee\\aolsoftware.exe:*:Enabled:AOL Services"
"C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\1140209924\\ee\\aim6.exe"="C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\1140209924\\ee\\aim6.exe:*:Enabled:AIM"
"C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\ACS\\AOLDial.exe"="C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\ACS\\AOLDial.exe:*:Enabled:AOL"
"C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\ACS\\AOLAcsd.exe"="C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\ACS\\AOLAcsd.exe:*:Enabled:AOL"
"C:\\Program Files\\MSN Messenger\\msncall.exe"="C:\\Program Files\\MSN Messenger\\msncall.exe:*:Enabled:Windows Live Messenger 8.0 (Phone)"
"C:\\Program Files\\MSN Messenger\\msnmsgr.exe"="C:\\Program Files\\MSN Messenger\\msnmsgr.exe:*:Enabled:Windows Live Messenger 8.1"
"C:\\Program Files\\MSN Messenger\\livecall.exe"="C:\\Program Files\\MSN Messenger\\livecall.exe:*:Enabled:Windows Live Messenger 8.1 (Phone)"
"%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe"="%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe:*:Enabled:@xpsp3res.dll,-20000"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\domainprofile\authorizedapplications\list]
"%windir%\\system32\\sessmgr.exe"="%windir%\\system32\\sessmgr.exe:*:enabled:@xpsp2res.dll,-22019"
"C:\\Program Files\\AOL 9.0a\\waol.exe"="C:\\Program Files\\AOL 9.0a\\waol.exe:*:Enabled:AOL 9.0a"
"C:\\Program Files\\AOL 9.0b\\waol.exe"="C:\\Program Files\\AOL 9.0b\\waol.exe:*:Enabled:AOL"
"C:\\Program Files\\AOL 9.0c\\waol.exe"="C:\\Program Files\\AOL 9.0c\\waol.exe:*:Enabled:AOL"
"C:\\Program Files\\AOL 9.0d\\waol.exe"="C:\\Program Files\\AOL 9.0d\\waol.exe:*:Enabled:AOL"
"C:\\Program Files\\AOL 9.0\\waol.exe"="C:\\Program Files\\AOL 9.0\\waol.exe:*:Enabled:AOL 9.0"
"C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\ACS\\AOLDial.exe"="C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\ACS\\AOLDial.exe:*:Enabled:AOL"
"C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\ACS\\AOLAcsd.exe"="C:\\Program Files\\Fichiers communs\\AOL\\ACS\\AOLAcsd.exe:*:Enabled:AOL"
"C:\\Program Files\\MSN Messenger\\msncall.exe"="C:\\Program Files\\MSN Messenger\\msncall.exe:*:Enabled:Windows Live Messenger 8.0 (Phone)"
"C:\\Program Files\\MSN Messenger\\msnmsgr.exe"="C:\\Program Files\\MSN Messenger\\msnmsgr.exe:*:Enabled:Windows Live Messenger 8.1"
"C:\\Program Files\\MSN Messenger\\livecall.exe"="C:\\Program Files\\MSN Messenger\\livecall.exe:*:Enabled:Windows Live Messenger 8.1 (Phone)"
"%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe"="%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe:*:Enabled:@xpsp3res.dll,-20000"
Remaining Files:
---------------
Files with Hidden Attributes:
Mon 10 May 2004 54,384 A..H. --- "C:\Program Files\AOL 9.0\aolphx.exe"
Mon 10 May 2004 156,784 A..H. --- "C:\Program Files\AOL 9.0\aoltray.exe"
Mon 10 May 2004 31,344 A..H. --- "C:\Program Files\AOL 9.0\RBM.exe"
Wed 13 Oct 2004 1,694,208 ..SH. --- "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe"
Fri 20 Aug 2004 60,416 A.SH. --- "C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe"
Fri 20 Aug 2004 4,639 A.SH. --- "C:\Program Files\Windows Media Player\mplayer2.exe"
Wed 11 Aug 2004 73,728 A.SH. --- "C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe"
Sat 8 Jul 2006 4,348 ..SH. --- "C:\Documents and Settings\All Users\DRM\DRMv1.bak"
Thu 4 Jan 2007 401 ..SH. --- "C:\Documents and Settings\All Users\DRM\DRMv13.bak"
Sun 8 Aug 2004 1,206 A..HR --- "C:\Program Files\Fichiers communs\Symantec Shared\Registry Backup\ccReg.reg"
Sun 8 Aug 2004 12,888 A..HR --- "C:\Program Files\Fichiers communs\Symantec Shared\Registry Backup\CommonClient.reg"
Sun 3 Dec 2006 1,881 ...HR --- "C:\Documents and Settings\OMA A BITCH\Application Data\SecuROM\UserData\securom_v7_01.bak"
Sat 8 Jul 2006 4,348 ...H. --- "C:\Documents and Settings\OMA A BITCH\Mes documents\Ma musique\Sauvegarde de la licence\drmv1key.bak"
Tue 15 Aug 2006 20 A..H. --- "C:\Documents and Settings\OMA A BITCH\Mes documents\Ma musique\Sauvegarde de la licence\drmv1lic.bak"
Tue 25 Jul 2006 400 A.SH. --- "C:\Documents and Settings\OMA A BITCH\Mes documents\Ma musique\Sauvegarde de la licence\drmv2key.bak"
Finished!