Same here tody in Belgium. I work as a salesrepresentitive for a carcompany and one of my clients found his car on the web, with the pictures I took, when he first bought his car.
I replied on the add, and recieved teh following e-mail:
Hallo ,
Ik dank u voor uw rente over mijn auto... het is nog steeds te koop !
Het juiste model van auto is: " 2008 Citroen C5 1.6 HDi VTR FAP " - ENKEL 10.000 EURO !!!
Datum van eerst inschrijving: 05/2008
Kilometer: 14000
Brandstof: Diesel
Macht: 81/110 (kW/CH)
Versnellingsbak: Handleiding
FULL OPTIONS !
De voorwaarde van mijn auto is ongelofelijk: geen mechanische problemen, ongevallen of krassen (ik bevestigde u sommige foto's en mijn auto is juist als u in foto's kunt zien). Deze auto is heel goed beide rook gehandhaafd en bijgehouden.
Mijn auto wordt helemaal afbetaald, is het NIET onder het huren of bankaansprakelijkheden! De autoprijzen zijn in beneden en ik heb nodig echt dit geld in 5 weken maximum of ik zal mijn appartement wegens het zakenfalen van mijn bedrijf verliezen. Ik zal een geweldige korting vergeleken met de prijs van een auto maken zoals enkel ontgin indien u een veilige en snelle transactie wilt.
INDIEN U DE TERMIJNEN AANNEEMT, IS DE LAATSTE PRIJS ENKEL 10.000 EURO ( Verzending omvatte ) !!!
Ik kocht deze auto toen ik in België werkte. Zo dat mijn auto nog steeds in België (met Belgische papieren) wordt ingeschreven.
Nu ben ik in Londen, Verenigd Koninkrijk (waar mijn familie leeft) en de auto is met mij. Redenen tot het verkopen is deze mooie auto:
1) Ik heb nodig echt dit geld in 5 weken maximum of ik zal mijn appartement wegens het zakenfalen van mijn bedrijf in België verliezen.
2) Het stuur staat aan de linkerkant bij en is heel duur deze auto in verenigd Koninkrijk in te schrijven en is ook heel moeilijk voor mij om aan het te rijden omdat het een is EUROPESE AUTO.
Ik ben een zakenman, reis ik veel en die ik niet heb tijd om uit te geven in ontmoet alle mijn klanten die mijn auto willen kopen. Zo dat de reden te verkopen mijn auto door een Internationaal Ingeschreven Verzending Bedrijf en alles door mij voor zal worden betaald en het zal in de laatste prijs ging akkoord tussen ons worden omvat.
Ik vind een NEUTRAAL PARTIJ BEDRIJF om mij te helpen om de auto veilig te verkopen. Dit bedrijf zal u de auto aan uw thuisadres in maximum 5-6 dagen met geen meer kilometer op het dashboard en bezorgen die u zult betalen naar hen.
De bedrijfsnaam is: Interex-Delivery Third Party Service en de webschakel van hen zijn ook:
http://interex-delivery.octopis.com
Het is het beste bedrijf in de Verenigde Koninkrijken en NR.#1 aan Auto Levering hier.
Ik maakte nog een 2 transacties (de werkgeverauto's die zij hebben gebruikt in België) met dit bedrijf en zij zijn best voor mij, het goedkoopste bedrijf de van dat.
Op dit moment is mijn auto aan bedrijf in gevangenschap, maak voor het verschepen klaar.
Ik ondertekende reeds een contract met dit bedrijf, betaalde ik alle belastingen en ik laat geen interesseren zich in losmaken die soort van geld.dit is mijn enige voorwaarde in deze transactie! ( INDIEN U DE TRANSACTIE TERMIJNEN NIET AANNEEMT, DRINGT ALSTUBLIEFT NIET MET ANDERE OPLOSSINGEN AAN! )
Verhuur mij vertel u hoe wij deze transactie met zullen maken ENKEL 5 GEMAKKELIJKE STAPPEN (
http://interex-delivery.octopis.com/fivesteps.php):
1) U zult mij uw persoonlijke details (volledige naam, adres en telefoonnummers voor contact) sturen. Nadat ik het bedrijf met uw details zal contacteren, zullen zij u het CONTRACT VAN VERKOOP sturen - KOOP dat u moet ondertekenen voor de transactie onder uw naam begin.
2) Wanneer het bedrijf van u het CONTRACT VAN VERKOOP zal ontvangen - AANKOOP ondertekende, zullen zij de auto voor u reserveren. Nadat dat het bedrijf u met alle details zal contacteren die noodzakelijk zijn om de transactie te vervolledigen (betalingsmethode om de auto te reserveren en levering regelt).
3) U moet het bedrijf een waarborgsom van sturen 2.000 Euro (20% van waarde om de auto te reserveren), naar sommige agenten van hen (agent die zorg over onze transactie zal nemen) voor veiligheidsredenen en als een verzekering om de levering van de auto naar uw huis te beginnen.
Nadat de overdracht van geld gedaan wordt, zal het bedrijf uw geld in een veilige rekening zetten en zij zullen de verzending beginnen.
Ik zal geen "cent" ontvangen voor de levering omdat u met mij rechtstreeks omgaat niet, gaat u met het bedrijf om !
BESCHERMING:
4) Nadat de auto aan het front van uw deur zal zijn, u zult 10 dagen voor inspectieperiode hebben, samen met alle inschrijvingspapieren van mijn auto en u zult te controleren en te testen u allen willen moeten en hebben nodig, om te weten of u akkoord met mijn auto gaat en indien u het zonder soort van problemen kunt inschrijven.
Alle prijzen voor de inspectie op mijn auto zullen door u worden betaald, als mijn auto snakken zal in uw voogdij zijn en u moet alles op het controleren. Nadat het eindetijd voor inspectie u moet het bedrijf met uw eindbeslissing te contacteren:
Voor het geval dat die u bent akkoord ga de auto bij te houden (ik ben zeker dat omdat het een mooie auto is), moet u het overige van geld naar bedrijf betalen.
Voor het geval dat die u de auto niet wilt bijhouden, zij zullen u steunt het geld stuurde zonder vragen geven en u zult iets niet betalen om mij de auto in Londen terug te keren !
5) Nadat u het overige van geld zult betalen, zal het bedrijf de papieren van auto onder uw naam veranderen en zij zullen mij het geld sturen, als wij de overeenkomst gevestigd zullen betalen en onze transactie wordt succesrijk vervolledigd.
Voor kan zien wat de procedure van de transactie is:
http://interex-delivery.octopis.com/thrd_how_it_works.php
Voor contacteer de agenten van bedrijf:
http://interex-delivery.octopis.com/contact.php
Ik hoop deze transactie met u te maken en ik wacht uw e-mail spoedig voor meer details !
Mijn telefoonnummer is: +44 (703) 188-9893 (Ik ben verkrijgbaar maandag - vrijdag van 9:00 's morgens tot 19:00 NA DE MIDDAG, klok in uw land)
De beste Achting !
P S: Verontschuldig alstublieft mijn taal, ik wens met u in het engels te praten, indien mogelijk is. Indien dit niet mogelijk is, dan zullen wij in uw taal praten en onderhandelen, maar ik hoop dat u mij over de termijnen en voorwaarden en die ik zal proberen zult begrijpen best te doen, om u te begrijpen.
It is in dutch, and the email adres is: shaerpetereric@hotmail.com and you can find his phonenumber in the mail he send me.